SÄLJARE/INKÖPS-AGENT

Brinner du för att kommunicera med andra människor? Har du vilja och motivation att påverka din egna lön? Vill du göra en insats för miljön via återvinning av ädelmetaller? Då är denna anställning ett jobb just för dig!

SJMK Sverige AB återvinner ädelmetaller från konsumenter. Säljagenten köper in främst guld och silver, per telefon, från konsumenter. SJMK erbjuder sina kunder olika återvinningslösningar beroende på ädelmetallens art. Återvinning skapar 100% nytt råmaterial av högsta kvalitet och har en stor inverkan på att spara vår natur.

Vi är ett internationellt företag med två kontor i Finland, ett kontor I Spanien (Malaga), samt ett helt nytt kontor i centrala Göteborg. Koncernen finns sedan 2011 och har i dagsläget ca 95 anställda.

Outsource Forever S.L söker nu till vårt kontor i Malaga i Spanien, Svensk Guldåtervinning till kontoret I Göteborg, svenskspråkiga agenter för varierande uppdrag inom inköp och försäljning.

Vi anser att en bra säljare är en utmärkt kommunikatör, en positiv och ansvarsfull person som ser att en stor del i att lyckas handlar om kundvård och kundtjänst. Kort och gott sätta kundens behov i fokus.

Hos oss har vi skapat en familjär stämning där alla hjälps åt och strävar mot gemensamma mål. Vi tycker att personlig utveckling och trivsel går hand i hand. Här blir du aldrig en i mängden och våra kontor kännetecknas av en positiv och öppen kultur där alla får vara med och påverka. Helt enkelt ett kul arbete där dina resultat uppmärksammas med en progressiv provision.

Anställningen startar med en introduktion om bolaget samt grundutbildning i försäljning och inköp, både teoretisk och praktisk, samt en utbildning i produktkunskap. Under arbetets gång får du löpande utbildning, coachning och stöd från våra gruppchefer. Detta gör att du snabbt kommer in i arbetet och får chansen att växa i en spännande och utmanande roll samt uppnå goda resultat.

Vi erbjuder:

  • En trygg grundlön + provision (progressiv)
  • Heltidstjänst 100 % där arbetstiderna är Mån-Fre 09:00 till 17:00.
  • Säljutbildningar och kundtjänstutbildningar. Daglig coaching från din gruppchef.
  • Tävlingar och roliga aktiviteter.

I Spanien:

  • Förmånligt boende i delat hus/lägenhet I Malaga. Vi bjuder på första månadshyran.
  • Vi hjälper dig med spanskt personnummer (N.I.E.) samt Social security nr.
  • Vi hjälper även med skattefrågor och spanskt bankkonto.
  • Friskvårdsbidrag
  • Du får ett officiellt spanskt anställningsavtal inkl. pension och sjukvård.

Egenskaper vi värdesätter:

  • Du är social och framåt
  • Du vågar ta för dig och knyta nya kontakter
  • Drivande, målinriktad och bidrar med positiv energi på arbetsplatsen
  • Stimuleras av ett högt tempo och är stresstålig
  • Gillar utmaningar och att utvecklas
  • Positiv och glad samt har vilja och motivation att påverka din egna lön

Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte ett krav.

Vi ger dig alla förutsättningar du behöver för att lyckas i ditt nya jobb!

Kontaktpersoner

Malaga; Jenny Trabuco, +46 700 556 466jenny.trabuco@sjmk.com

Skicka in din ansökan + CV till respektive kontaktperson, så blir du kontaktad snarast. (kom ihåg att bifoga dina kontaktuppgifter)